Základní informace o testu, kdy byl proveden, jaké údaje byly zadány a jak dlouho trvalo zpracování daného testu. Pokud byl skript přesměrován na jinou adresu než jaká byla zadána, je zde zobrazena nová adresa, která byla skutečně otestována a ke které se váže daný výsledek.
Ranky, nebo-li hodnocení, jsou určitým měřítkem návštěvnosti webu, jeho zaindexování vyhledávači aj. Ranků je hned několik, pro český trh jsou významné však max. 4 z nich a to:
Dále Vám dáváme možnost otestování tzv. future PageRank™. Jedná se o test, který vrací hodnoty PageRank™ pro daný web z různých data center společnosti Google. V případě, že právě dochází k aktualizaci hodnot PageRank™, mohou jednotlivá data centra vracet jinou hodnotu PageRank™. K aktualizaci těchto hodnot nedochází na všech data centrech ve stejnou dobu, proto v případě rozdílnosti dat se pravděpodobně pro daný web právě aktualizuje jeho hodnota. K aktualizace PageRank™ dochází v podstatě neustále, ovšem k aktualizaci zobrazovaných dat (které jsou následně zveřejňovány) dochází průměrně jednou za 3 - 4 měsíce.
Základní zjištěné informace o stránce. Jedná se o několik základních informací zjištěných především ze zdrojového kódu stránky. Z těchto informací je nejdůležitější z pohledu SEO titulek a popisek webu. Především titulek je pro vyhledávače jedním z největších ukazatelů obsahu dané stránky a při indexaci je na něj kladen velký důraz. Měl by být tedy zvolen vhodně a neměl by přesahovat 80 znaků - vyhledávače zobrazují titulek jako odkaz na nalezenou stránku a je vhodné, aby byl vidět celý. Stejně tak popisek webu by neměl přesahovat 175 znaků - kolem těchto hodnot vyhledávače začínají tyto informace ignorovat, nebo je nezobrazí u nalezeného výsledku. Dalším z meta tagů důležitým pro SEO jsou klíčová slova. Jejich význam však postupně klesá a vyhledávači jsou často již naprosto ignorována. Klíčová slova by měla být přesto uvedena, zvolena co nejvhodněji a nemělo by jich být více než kolem 20 a celková délka by měla být max. kolem 200 znaků.
Dále je také zjišťována přenosová velikost stránky v případě načítání klientem (objem dat, nutný k zobrazení stránky) a stáří domény. Čím menší velikost nutnou ke stažení naší stránky klientovi nabídneme, tím rychleji naše stránka vypadá, což působí profesionálněji, než zdlouhavé načítání zbytečně velkého množství dat. Dbejte tedy na optimalizaci i v případě umístění obrázků aj. (vždy používejte náhledy, nevkládejte do kódus tránek obrázky ve velkém rozlišení a s vysokou kvalitou - na ty by měly odkazovat právě náhledy - tedy jejich stažení je volitelné až na žádost klienta atd.).
Stáří domény je zjišťováno pomocí služby webového archivu. Ten archivuje celý obsah Internetu, kromě stránek, které tak mají zakázáno v souboru robots.txt. V daném archivu by měly být všechny stránky starší půl roku. Pokud Vaše stránka mezi nimi chybí, zjistíte více informací o tom jak svůj web do archivu přidat na stránkách webového archivu. Stáří domény je velmi důležitý ukazatel např. i pro PageRank™, poněvadž starší domény jsou považovány za důvěryhodnější.
Validita HTML kódu i CSS je velmi důležitá.
V poslední době je validita často velmi přeceňovaná, není jí ovšem ani dobré podceňovat. Pokud není HTML validní (tedy nesplňuje specifikaci W3C) hrozí riziko, že prohlížeče nebudou stránku správně vykreslovat. Validní HTML kód by nám měl zajistit správné zobrazení napříč celým spektrem webových prohlížečů.
Naopak validitu CSS je při současném stavu specifikace a prohlížečů velmi obtížné dodržovat. Některé prohlížeče nedodržují specifikaci W3C a je nutné pro správné použití použít tzv. "hacky", které opravují právě chyby prohlížečů ve vykreslování dle zadaného CSS. Není ovšem validaci CSS úplně přehlížet, protože často dokáže odhalit i chyby způsobené např. překlepy aj.
Nadpisy a jejich optimalizace je jeden z nejdůležitějších faktorů SEO. Většina vyhledávačů hledí po tagu title nejvíce právě na nadpisy především první a druhé úrovně (h1, h2). Tyto nadpisy jsou pokládány za nejdůležitější informaci o dané stránce a proto jsou často brány jako jeden z hlavních bodů indexace. Dbejte však na to, aby nadpisů nebylo příliš a aby nadpisy skutečně odpovídaly reálnému obsahu stránky - jinak se můžete naopak místo správného a vhodného zaindexování velmi nepříjemné penalizace (které se zbavit není poté vůbec snadné).